čtvrtek 27. června 2013

Pouzdro na intimky

Dneska bych Vám chtěla dát tip na jednu holčičí home made věcičku :) Člověk když marodí a sedí doma, tak i na vytváření takových věcí najde čas :)
Docela by mě zajímalo, v čem holky transportujete po kabelkách intimky. Je to sice hodně osobní věc, ale týká se to nás všech. Nechápu proč třeba výrobci intimek k balení nedávají, v nějakých třeba limitovaných edicích, nějaké pouzdra na ty naše holčičí potřeby :) Třeba Durex začal prodávat zajímavá pouzdra na kondomy, proč teda není něco takového na intimky?
Já jsem si teda dneska z dlouhé chvíle ušila takové pouzdro...
Dělá mi dobře na srdíčku, že jsem použila samé zrecyklované věci, teda vlastně jenom zip je nový :) Látku jsem použila z košile z Nextu a vycpala jsem to jakousi takovou pěnovou výztuží, kterou jsem získala po rozpárání  kabelky, kterou jsem měla kdysi do tanečních a už se nedala nosit :)
Nefotím to raději příliš z blízka, protože přiznávám, že šít moc pěkně neumím, ale kdybych to šila pro někoho jiného tak se určitě budu snažit víc :) Rozměrově to bude tak na tři složené intimky a myslím, že v pohodě to půjde vyprat v pračce. Původně jsem myslela, že to obšiji zipem celé, ale nakonec jsem od toho upustila, jelikož jsem chtěla aby to bylo co nejlehčí (přece jenom další zátěž do kabelky :)
Líbí se Vám to? Kdysi jsem tento nápad viděla na Fler.cz, ale s poštou to přece jen vychází na 100,- a tak to mám zadarmo :)
M.

2 komentáře:

Jsem ráda za Vaše názory!