úterý 28. května 2013

Desert Essence

Dneska si dáme dezert, a ne jen tak ledajaký, ale Desert Essence. O téhle značce kosmetiky z USA jsem zaslechla teprve nedávno, a když jsem měla možnost vyzkoušet vzorečky díky slečně Adree, která organizuje na internetu hromadné objednávky z e-shopů, v Česku méně známých značek (viz zde), tak jsem neváhala. Desert Essence totiž netestuje na zvířatech, výrobky neobsahují parabeny (umělé konzervanty), sodium-lauryl/ laureth sulfáty, ftaláty, umělá barviva, umělá aromata, silikony, EDTA, glykol ani žádné ropné složky. Výrobce také bere ohled na životní prostředí při výrobě svých produktů. Takže fajn, všechno je jak má být – netrpí životní prostředí, zvířata ani naše pokožka. Zvědavá jsem ovšem byla hlavně na vůni výrobků, a zda mě celkově vzorečky osloví natolik, abych si výrobky koupila v plném balení.
Dostaly se ke mně tedy tyto tři vzorečky:
Tělové mléko Kokos limetka  7ml + Malinový kondicionér na vlasy 7ml + Šampón na vlasy Zelené jablko a zázvor 7ml 

            A šlo se zkoušet...
Tak po umytí vlásků můžu říct, že oba dva přípravky na vlasy mají jemnou nevtíravou vůni – jablko voní trochu víc než maliny. Zatím nemůžu posoudit, zda budou vlasy vonět i po uschnutí, uvidíme... Šampon pění jen lehce, což se dá u přírodního šamponu předpokládat, ale překvapivě ho postačí na umytí jen trocha (Možná je to můj subjektivní pocit, kdy s obyčejnými šampóny mám tendenci si dávat šampon do rukou dvakrát, když si myji hlavu a u tohoto jsem si chtěla ušetřit na příště? J) Kondicionér jsem si dala, ale nejsem přes toto znalec, přece jenom mě to nikdy nebaví, mít to na hlavě a čekat, ale pokud se u tohoto přípravku čekání vyplatilo, jsem ochotná si na to zvyknout J Počkám, až vlasy uschnou a pak posoudím, zda je vidět nějaká změna (samozřejmě nelze čekat bůhvíco po jednom použití, ale subjektivně posoudím, jaký mám z vlasů pocit). Jenom ještě řeknu, že vlasy si prakticky nefénuji, jen ve výjimečných případech, kdy spěchám nebo se mi nechce čekat.
Po uschnutí se mi ráno po probuzení zdálo, že jsou vlasy jakoby vysušené, což jsem si možná způsobila špatnou aplikací a vymytím kondicionéru? Jinak po jablíčku voněly, což potvrdil můj přítel J
Krémem na tělo jsem se namazala po osprchování. Roztíral se krásně a úplně božsky voněl, tak jak sladkosti z pouti J Nezanechává mastný filtr to je pravda, pěkně a rychle se vstřebal do pokožky. Ale po ránu se mi opět zdálo, že na pokožce jeho aplikace není poznat. Možná je to tím, že potřebuji pro svou pokožku větší podíl bamackého másla nebo kokosového oleje.


Cena je sice vyšší, ale v tomto případě se dle mého názoru oplatí investovat. Přece jenom produkty v takové kvalitě stojí za vyzkoušení.
PA!
M.

3 komentáře:

  1. Moc děkuji za pozvání na VV:)
    Já osobně jsem svůj minulý blog smazala a nyní mám knižní blogspot:)
    Tuto značku vůbec neznám a ani jsem o ní nic neslyšela, tudíž něco nového pro mě! Jako bych je všechny cítila! Mňam! Že bych si taky napsala? Zkus je ještě jednou a určitě dej vědět, jestli vlasy opravdu vysušují nebo je to pouze špatným vymytím:)
    BTW: tip pro tebe. Dej si na blogspot tzv. Pravidelné čtenáře, abys viděla, kdo se na tebe praivdelně dívá a abych se mohla připojit i já:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip a přízeň! :) Dám tu do budoucna tedy druhý postřeh ohledně šampónu a kondicionéru, možná to bylo opravdu špatným vymytím toho kondicionéru :/ Ale je pravda, že ty vůně jsou u toho tak báječné, že bych si koupila i celé balení :)

      Vymazat
  2. Obecně o značce Essence mám docela dobré mínění ve srovnání s běžně prodávanými produkty, na druhou stranu, třeba s touto bych ji srovnávat rozhodně nemohla, nejen proto, že je vyrobena z mnohem kvalitnějších informací. Zkušenosti nemám, ale něco jsem si o ní načetla a docela jí i věřím, i když ke koupi se zatím odhodlávat nejspíš nebudu :)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda za Vaše názory!