středa 3. července 2013

Co bych si opět koupila, kdybych...

...se nepřeorientovávala na přírodní kosmetiku :) Zkrátka tyhle tři věci, které Vám chci ukázat, mi vyhovovaly. Koupila bych si je znova, ale hledám k ním alternativy v podobě nechemické.

Nivea zvláčňující denní krém (normální až smíšená pleť)

- krém na mě působil moc dobře, má lehkou strukturu, rychle se vsákne, nemastí pleť, vydržel mi asi 2,5-3 měsíce denního ranního mazání :) pokud opravdu obsahuje UV filtry, tak za to palec nahoru, v létě se to hodí...
- teď už používám místo něj krém od Lavery (více zde)

Neutrogena  Intenzivní regenerační balzám na rty
- joo, co je jen trochu náznakem spojeno se Skandinávií, na to já slyším :) proto jsem taky hojně Neutrogenu používala a tenhle balzám je navíc mmm skvělý, tak si mám tendenci rty olizávat :D
- aplikátor na něm je taky moc fajn
- bohužel jsem náhradu za něj zatím nesehnala

Tužka na obočí Oriflame
- přiznávám, že obočí vypadá přirozeněji upravované stíny na obočí, s tím zatím nemám zkušenost, a co jsem si nechala obočí kosmetičkou upravit, teď si dotrhávám sama a jen trošku dolaďuji tužkou
- tahle od Oriflame mi přišla moc fajn, ikdyž vlastně s jinou zkušenost nemám :) ale lámat se neláme, kreslí moc hezky, odstín mi seděl akorát
- akorát bych vytkla, že kdysi k ní byl i kartáček, teď naposledy jsem už koupila bez něj
- náhradu jsem si už našla od Alverde, tak snad bude splňovat mé požadavky stejně :)


Na mém seznamu kosmetiky, kterou používám je ještě několik položek, které chci nahradit. Proč jsem se k tomu rozhodla se dočtete zde .
Mějte hezký zbytek dne, M. :)

3 komentáře:

  1. Neutrogenu som si aj ja dávnejšie kúpila, ale v podobe krému na ruky. Neviem, bola toľko ospevovaná, no ja som jej nejak neprišla na chuť.
    Nechcela by si vzájomné sledovanie našich blogov? Môj je fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Milá M.,
    jako alternativu k Neutrogeně balzámku doporučuju třeba mini piksličku bambuckého másla od Saloos, Figs & Rouge, nebo třeba tyčinku Nonique.
    Jo a pak by mě zajímalo, co říkáš na tu tužku na obočí od Alverde! :-)
    Měj se krásně
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Bebe, vítám Tě na mém blogu :) děkuji za tipy, ale na pusu potřebuji něco mazacího v tubě (je to přece jen hygieničtější a praktičtější), tak omrknu, co že mi to doporučuješ :) o tužce na obočí se zmíním v co nejbližší době ;)

      Vymazat

Jsem ráda za Vaše názory!