neděle 2. června 2013

Dobrý skutek při neděli

Hezkou neděli přeji! :)
K dnešnímu článku mě inspiroval článek na Seznamu, který je o tom, jak plyšové hračky můžou osiřelým mláďatům nahrazovat maminku. (článek zde)
Před pár měsíci jsem totiž přes Facebook narazila na sbírku plyšáků pro záchrannou stanici Ochrana fauny ČR. V rámci sbírky bylo možné zaslat jakékoliv (ovšem čisté) plyšáky, které pak slouží například malým veverčákům jako "náhradní maminka". Rozhodla jsem se přispět i svou troškou do mlýna :)
Výsledkem sbírky pro stanici byla taková kopa plyšáků:


Stanice se o přebytečné plyšáky podělila s partnerským útulkem pro psy. Nám dárcům rozeslali hezké poděkování a informační letáky o činnosti záchranné stanice :) Toto gesto z jejich strany mě moc potěšilo :)



Činnosti tohoto sdružení fandím, proto bych Vás ráda odkázala na jejich FB stránky: https://www.facebook.com/ochranafauny

A pokud by jste chtěli také pomoct pošlete dárcovskou SMS ve tvaru DMS ZVIREVNOUZI HRACHOV na číslo 87777 (smska stojí 30,- a z toho 27,- jde pro sdružení :)

Mějte hezký den!
M.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za Vaše názory!