sobota 1. června 2013

2 outfity na Avon pochod

Ahoj!
Ze začátku bych chtěla hned napsat, že nejsem stylistka a svůj blog neprezentuji jako módní, proto mě prosím příliš nekritizujte :) Rozhodla jsem se v rámci dnešního článku sestavit dva outfity, které by se mohly hodin na 8. června - tedy blížící se Avon pochod proti rakovině prsu. Takže tento článek spíše prosím berte jako inspiraci a mou osobní vůli Avon pochod podpořit.

info k pochodu najdete zde - http://www.zdravaprsa.cz/

Přiznám se, že do Prahy to mám docela z ruky, ale chtěla jsem nadaci Avon přispět, alespoň koupí tuniky tak ji mám doma :) (píši tunika, jelikož mi přijde spíše než tričko jako tunika :)
Tričko jako takové je tedy vstupenkou na akci Avon pochod proti rakovině prsu v Praze, je proto opatřeno nášivkou s logem akce a sponzory. Ta se ovšem bude určitě dát odpárat a tričko/tuniku můžete v létě směle nosit dál :) Tričko má univerzální velikost, proto se někomu může zdát planďavé, to se dá ale jednoduše vyřešit páskem pod prsa, a řekněme si popravdě, volné splývavé materiály se na léto hodí výborně, ne? :)
Barva se mi také líbí a účel trika taky. Výtěžek totiž putuje na konto Avon proti rakovině prsu, ze kterého je sponzorován výzkum, provoz bezplatné telefonní linky a projekt Ženy ženám, díky kterému jsou vyšetření prsu dostupnější. Tenhle projekt se mi moc líbí, protože šíření osvěty, je důležité. A právě takovou formou plní i dvojí účel - získají se penízky pro dobrou věc a informuje se široký okruh žen.

Já bych tedy zkombinovala tuniku takhle:

Nebo takhle:


A co Vy? Chystáte se na pochod? A případně jak budete tuniku kombinovat? 
Můžete mi třeba na mail (ori.goska.blog@gmail.com) poslat fotky Vašich nápadů :)
Mějte se!
M.

2 komentáře:

  1. Líbí se mi ten druhý outfit ;) Nevím, zda ty lodičky jsou na ty kočičí hlavy v centru ideální, ale pokud si na ně zvyklá, není co řešit ;)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda za Vaše názory!