pátek 21. června 2013

Děkuji Lucie, za kosmetické slevy !

Je to pár dnů, co jsem narazila na stránky http://www.kosmetickeslevy.cz/ , což mě nadchlo nejvíce tím, že jsem tam objevila i výrobky od Cosm´etiky, kterou jsem již delší dobu plánovala vyzkoušet, ale brzdila mě samozřejmě cena :) Jenže na kosmetických slevách, které provozuje Lucie, která má zároveň skvělý blog Život podle Lucie , měli pálený pudr a korektor, takže jsem si chtěla něco z toho konečně pořídit. Jenže jako  pro amatérku v téhle oblasti pro mě nastal problém, co bude lepší, na takovéto denní patláníčko na tvář :) Lucie mi ovšem přes mail poradila a tak jsem se rozhodla pro Cosm´etika: BIO pálený pudr pro opálenou pleť. A taky jsem si objednala přes slevový potál kosmetickeslevy dva laky od Yves Rocher v krásných barvách, jelikož si hodlám začít lakovat nehty :) Pravidelně!
Dnes mi zásilky dorazila a s nima po rozbalení i milá překvapení!!! :) Však koukněte...
K pudru mi přišly i vzorečky německé značky i+m Naturkosmetik o které jsem zatím nikdy neslyšela, ale po nahlédnutí na jejich webové stránky, zdá se mi sympatická :) Hlásá, že jejich komsetika je 100% kontrolovaná přírodní kosmetika s certifikátem BDIH, 100% vegan (bez živočišných přísad!), bez umělých přísad a minerálního oleje!, netestováno na zvířatech!!!, podpora Fair Trade! Říkám si Wow! a ráda vyzkouším :) Děkuji za tuhle možnost :)
Ve druhém balíčku na mě čekal krom dvou laků (kterých barvu fotka bohužel negativně zkresluje, ale jsou krásné:) i krém od Ziaja v plné velikosti! a také 2 vzorečky BB krémů od Skin79, což bylo pro mě moc milé překvapení! BB krém totiž žádný zatím nevlastním :)
Děkuji Lucii za hezké dárečky a jsem moc ráda, že jsem kosmetickeslevy.cz obejvila. Tenhle druh slevového portálu mi přijde jako perfektní nápad, obzvlášť, když tam lze najít, pro mě osobně sympatickou, přírodní kosmetiku :) Určitě to není můj poslední nákup zde :) Ikdyž krotit bych se měla :D
A co Vy? Znáte komstickeslevy.cz?
Mějte se :) M.


dr pro opálenou pleť

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za Vaše názory!