středa 10. července 2013

Alverde postřehy (tužka na obočí a řasenka)

Čaute! Jak trávíte léto 2013? :)

Slíbila jsem napsat, jak jsem spokojená s alverde tužkou na obočí, tak tady je pár slov a fotka. Předem se omlouvám, že kvalita fotek není nic extra, ale bohužel musela jsem nafotit provizorně na telefonu...
Jak vidíte na potce "před" mám své obočí docela objemné, ale tužkou používám abych mu dodala tvar. Tužku mám v odstínu 02 brünett a tenhle odstín mi vyhovuje. Fajn je kartáček na konci, jelikož po přečesání obočí vypadá přirozeněji. Tužka se mi nedrolí a její výdrž, co se týče pigmentace je opravdu celodenní 
(u Oriflame tužky pozoruji, že po celém dni se barva z obočí vytrácí). Takže můžu doporučit :) Kolik stála a další info najdete v mém článku zde.


Podařilo se mi sehnat si zalevno i řasenku alverde, jelikož jsem chtěla vlastnit přírodní řasenku :) a bohužel ta od Lavery se mi sesypávala z očí, takže ji používá mamka, která má kratší řasy, a tenhle problém s ní nemá.  
Od přírodní řasenky neočekávám takové výrazné řasy a jejich natočení, jako od jiných "chemických" značek. Vidíte to na snímcích mého oka :) (mimochodem takové vyfocení oka, aby to nevypadalo hrůzostrašně, byla docela fuška :) Nejsem náročná, co se týče kartáčku u řasenky, tudíž mi  tenhle zahnutý ani nevadí ani nad ním nežasnu. K řasence bych řekla, že se nedrolí (alespoň mě :), neobtiskává se (ta od Lavery mi přišlo, že snad ani na řasách nezaschne, proto se i obtiskávala), nesmrdí tak jak klasické řasenky, cena je také sympatická - seženete v DM drogériích za 99,- 
Já osobně jsem ráda, že jsem ji sehnala, na moje líčení je úplně parádní a pocit, že je "naturkosmetik" mě hladí po duši :)


Zajímalo by mě, jestli jste nějakou přírodní řasenku zkoušely :) Já jsem už asi našla svou favoritku ;)
Pa!
M.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za Vaše názory!