pondělí 3. června 2013

Sportovní podprsenka aneb ať je všechno, kde má být

Tytam jsou časy, kdy nám na tělocvik ve škole stačilo vytahané triko, tepláky a sportovní spodní prádlo se nijak neřešilo. Když to ovšem žena myslí se sportem vážně, neměla by váhat o koupi kvalitního spodního prádla.
Ráda bych se dnes zmínila o tom, v čem cvičím já :) Co na to moje domácí cvičeníčko, občas fitko a běhání bohatě stačí...

O Klimatexu jsem se dozvěděla poprvé asi před 2 lety, kdy jsem na základě tipu od mé "skorošvagrové" nakoupila tehdy u Klimatexu poprvé výhodně v akci se slevou 50%. Koupila jsem si tehdy první tuhle  lososovou podprsenku. 

U výběru jsem váhala, kterou velikost zvolit, ale nakonec jsem vybrala dobře velikost M (osobně bych doporučovala zvolit raději větší, ať Vás pak podprsenka nepříjemně neškrtí). Loni ke konci roku jsem si koupila druhou, jelikož jsem chtěla mít i jednu v neutrální barvě. Opět jsem ji koupila v akci, tedy jen za nějakých 249,- což je podle mě skvělá cena.

U výběru sportovní podprsenky nejsem příliš náročná, ale ocením když:
- je bezešvá
- má perforování
- je rychleschnoucí.

Což tahle od Klimatexu splňuje :) Zároveň se mi líbí, a přijde mi i praktický "boxérský střih" (úzká ramínka by mě u tohoto typu spodního prádla rozčilovala).
Myslím si také, že podprsenka drží vše dobře, jak má ;) Výrobce uvádí "Podprsenka má zesílenou vazbu, pro dostatečné zpevnění i většího poprsí." Tohle nemůžu bohužel posoudit :D
S výběrem barev, jsem také spokojená, možná by se ještě mohla ženám líbit růžová a světle modrá (pro ty, které růžovou nemusí?).
S tohle podprsenkou jsem opravdu spokojená, o čemž svědčí i fakt, že jsem si s odstupem dvou let dokoupila druhou stejnou :)

A co Vy? Jakou podprsenku na sport vlastníte? Líbí či nelíbí se Vám tyto od Klimatexu?

2 komentáře:

  1. Ahoj, hledám přesně nějakou takovou podprsenku. Chtěla bych začít pomalu cvičit, zatím asi jógu a ráda bych začala i běhat. Ale problém je, že jsem po téhle operaci a nevím, jestli by ta sportovní podprsenka správně držela to, co má. Na to se budu muset asi optat někoho, kdo to má stejně jako já. Pokud by se tady někdo našel, budu ráda za každý tip na pevnou sportovní podprsenku.

    OdpovědětVymazat
  2. Sportovní podprsenky jsem dříve často nosila, s věkem se to ale posunulo k těm běžným a teď už snad ve sportovních ani běžně nechodím. Na rozdíl od ostatních žen jsem totiž za doby covidové nezačala doma cvičit a nepotřebovala shánět sportovní oblečení :) Taky si myslím, že třeba po tomto zákroku je to dosti nepraktické. V poslední době nad její koupí ale přemýšlím, protože si myslím, že by určitě ve skříni být měla, takže děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda za Vaše názory!