sobota 22. června 2013

Dnešní nákup v DM aneb lov na přírodní kosmetiku

Dnes jsem byla utrácet a chci Vám ukázat, co jsem ulovila. Bohužel jsem tedy nepodpořila žádné české výrobce :( a jak se tak na složení mého nákup dívám tak jsem podpořila jen Němce a Švýcary :) To hlavně z toho důvodu, že jsem potřebovala nakoupit rychle a více věcí pohromadě a taky uspořit nějakou korunku... Takže, co jsem pořídila a v následujících týdnech hodlám testovat :)

- Alverde sprchový peeling s kokosem a lotosem, 150ml, 75,- hezký voní po kokosu a bude to můj první peeling bez parabenů a jiných zbytečností, uvidíme, jak se osvědčí, napíšu pak recenzi :)
- Alverde sprchový gel grep a bambus, 250ml, 53,- další věc bez konzervačních, syntetických a jiných zbytečných látek, příjemná letní vůně citrusů to u mě z nabízených vůni vyhrála :)
- Alverde tužka na obočí pro brunety, odstín 02 - zatím jsem používala tužku od Oriflame, ale chci přejít i u dekorativky na přírodní složení, proto jsem si pořídila tuto, má na jednom konci u kartáček s krytem, takže doufám, že se mi osvědčí, cena 90,-
- SUN DANCE balzám na opalování s faktorem 30, 200ml, 130,- obecně ráda používám spíše vyšší faktor, Sun Dance je bez konzervačních látek atd. a loni byl i v nějakém testu dobře oceněn, nebo ho dokonce vyhrál, nevoní sice nějak extra, ale důležitá je jeho funkce, takže udivíme...Jinak obal je celý popsaný německy, takže více infa nemůžu poskytnout :)
- Lavera deo roll-on, 50ml - na ten jsem si brousila zuby delší dobu, ale odrazovala mě cena, proto jsem si jej koupila až teď, kdy byl v DMku se slevovým kupónem za 175,-, což je sice i tak dost, ale neobsahuje hliník a je bezalkoholový, uvidím, jak bude plnit svou funkci, jelikož na přírodní deodoranty nejsou zatím dobré recenze...
- Curaprox 1006 single, 93,- tenhle single kartáček jsem začala používat nedávno, a je to perfektní věc, sice větší investice, ale myslím, že se vyplatí, celkově už používám jen kartáčky od Curaproxu a moc mi vyhovují.

Tak nákup jsem Vám představila, teď budu nějakou dobu testovat, a napíšu pak recenze :) Já osobně totiž na recenze docela beru ohled, když chci otestovat něco nového, tak snad i ty moje budou prospěšné Vám :)

Zatím se mějte hezky a užívejte teplých dnů! M.

4 komentáře:

  1. Není nad DM:-)
    Alverde mám moc ráda, jen čekám, až vylepší a trochu naředí tu svou konzistenci opalovacích krémů, jelikož momentální složení člověk nerozmaže, kdyby si měl kůži rozedřít. A ještě vypadá mrtvolně bíle. Ale jsem si jistá, že to brzy budou inovovat. A pak už život nebude mít chybu:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Opalováky od Alverde mají problém s roztíráním? ajaj :) ještě jsem ho nezkoušela no, zatím opět počasí nepřeje :/

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle post se mi vážně líbí!!Asi jeden z nejlepších kosmetických, co jsem v posledních dnech kde viděla!:D :)
    Alverde mám ráda, i když někdy vážně kroutím hlavou nad cenami (hlavně u korektorů a sprcháčů - u nás jsou nějak předražené!), ale přeci jen jsem ochotná to zaplatit, protože to stojí za to!:)
    a přesně tak! Chci být taky zdravá a hned!!!:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Už jsem oba dva sprcháče vyzkoušela - peeling je super, obyč. sprcháč pění trochu míň než klasické drogérkové sprcháče, ale ten pocit, že dělám něco správného pro své tělo je k nezaplacení :D

      Vymazat

Jsem ráda za Vaše názory!