čtvrtek 6. června 2013

Motivace

Ahojte!
Bohužel už to došlo se mnou tak dalek, že potřebuji nutně (!) opět začít cvičit, protože věčné sezení a bušení učiva do hlavy je opět znát na mém těle. Nedávno jsem psala článek o Marušce a cvičení podle Rutiny (kdo nečetl, najdete článek zde). Podle Rutiny jsem totiž začala cvičit hned po novém roce a vytrvala do Velikonoc, jenže pak se začalo kupit všechno možné - nachlazení, vyčerpání ze školy, školní povinnosti, a cvičení muselo stranou. Pak jsem si našla čas pár týdnů, zajít si alespoň pár dní zaběhat - nebo spíše běhat u venčení psa :) Jenže tohle je málo a svaly ochabují, cítím to nejen na nohou ale i na zádech, o břiše ani nemluvě.
Takže dnes jsem se rozhodla pro motivaci a koupila si tenisky na cvičení na doma. A jelikož jsem nechtěla (a ani nemohla) investovat moc peněz, koupila jsem je u vietnamců. Přijde mi i zbytečné pořizovat si drahé boty na běžné cvičení na doma. Ovšem možná změním názor, jestli se mi po měsíci rozpadnou :D Kdybych si kupovala nové na běhání, tak by to bylo každopádně jinak - do běžeckých bot bych byla ochotná investovat více!
Z těch všech tenisek, co tam měli, jsem se rozhodla pro tyto, a to z toho důvodu, že byly na noze jak papučky a lehounké jak pírko! A jsou ohebné, což jsem hlavně chtěla. Tak trochu se podobají i mým vysněným Nike Free Run :D Akorát tam bohužel měli jen světlé modré (a to já nerada :) a tyhle šedé.


Takže motivaci (krom nekompromisního odrazu v zrcadle) už mám, teď si jen najít denně hodinu čas a opět začít! Mám v plánu cvičit postupně stejné sestavy, které jsem cvičila podle Rutiny, jelikož mi tělo za 3 měsíce hezky zpevnily. Takže jdu na to :)
Mějte se! M.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za Vaše názory!