čtvrtek 13. června 2013

Sbírka tubusů a co s nima?

O Mixit-u si už ptáci štěbetají dávno a kdo rád nějaké to zobání určitě už měl nějakou směsku doma. Přiznám se Mixit jsem na vlastní chuťové buňky otestovala poprvé až letos, kdy se dalo získat slevu na směsi a dopravu v rámci sbírání kódů z jogurtů Activia. To byla výzva, když jsem tam objevila slevu na Mixit :)


Jak můžete vidět podle mé sbírky tubusů, mám hlavně ty od Maxisměs Fík a Do plavek! Namíchala jsem si ale i dva vlastní mixy, z toho jeden příteli na Valentýna a z tohoto mixu mám ten tubus se zimním motivem. A právě tenhle (už bohužel prázdný:) tubus se zimní tématikou dál vzniknout nápadu na "re-použití" tubusů. Takže ten zimní mám plný rukavic a o využití ostatních tubusů zatím uvažuji. Můžou třeba skvěle sloužit na uskladnění fitness pomůcek - švihadla, potítek, čelenek. Tubus můžete třeba naplnit i něčím těžším a používat jej u cvičení doma jako závaží :) Nebo, kdo je pejskař může tubus naplnit sáčky, které jsou na procházku nutností, a postavit jej někde u vchodových dveří - tak budou tak vždy po ruce :) Anebo tubus naplnit psími granulemi.
Zkrátka možností využití je mnoho :) A co Vy? Kolik tubusů máte? A na co je využíváte? Nebo snad končí tyhle designové kousky v koši? :/
M.

6 komentářů:

  1. Já mám tedy doma zatím pouze jeden jediný, protože je to taky můj úplně první. :)) A zatím je ještě ze 3/4 zaplněný, takže jeho účel je zatím v procesu. :D

    OdpovědětVymazat
  2. :) tak máš aspoň čas při konzumaci obsahu přemýšlet na co pak obal využiješ :)

    OdpovědětVymazat
  3. já využívám skleničky od arašídových másel na sušené ovoce!:D a z mixitu jsem zatím nic neobjednávala:)

    OdpovědětVymazat
  4. jsem ostuda, ale nikdy jsem tohle neměla :D

    OdpovědětVymazat
  5. Holky, taky jsem Mixit vyzkoušela až letos na jaře :) ale co tak sleduju blogy tak mi připadalo, že jsem sto let za opicema :D

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda za Vaše názory!