sobota 27. července 2013

"Mysli na zdraví" a na sebe na cestách

Na úvod bych chtěla pozdravit všechny své pravidelné čtenářky, kterých je už překvapivě 10 :) A zdravím i Vás, kdo čtete tento článek a zabloudili jste zde poprvé :)
Dnes bych Vám chtěla dát tip na jedno fajn müesli. Možná jej znáte, možná ne, každopádně já jsem na něj narazila až teď v létě na svých cestách. Léto i cestování moc miluji, akorát je pro mě trochu diskomfort, když vypadnu ze svých rituálů a to i těch stravovacích. Když si nemůžu vzít sebou vše co bych chtěla, šmejdím pak po obchodech a hledám alternativy. Taktéž jsem narazila na tohle to müesli od Emca - Mysli na zdraví, lehké & křehké se semínky a ořechy. Narazila jsem na ně v Albertu, když jsem u stojánu s "cereáliemi" hledala něco fajn k snídaním, co nebude přeslazené, zapékané a drahé :)

Tahle krabice o obsahu (sice jen) 375g vyšla na nějakých 44 kč, ale její obsah hodnotím moc kladně. Napíšu Vám složení:
celozrnné cereálie 75% (ovesné vločky 25%, ječné vločky, pšeničné vločky toustované, žitné vločky sladové (žito, ječný slad), 15% slunečnicová semínka, 7% dýňová semena loupaná pražená, 2% lísková jádra pražená, 1% mandle.
Docela fajn, co říkáte?
Akorát musím říct, že kdo máte rádi oříšky ve velkém množství, v tomhle výrobku Vás asi neuspokojí. Ale jako zdravé zobání, do jogurtu či mléka mi to přijde fajn. Jasně, že by se dala namíchat taková směs možná doma levněji, ale jako nouze na cestách se i za tuhle cenu vyplatí :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za Vaše názory!