pátek 12. července 2013

Kokosák

Nejsem ten typ člověka, co by šmejdil dopředu, co bude v brzké době in, ba naopak, vše se ke mě dostává tak nějak oklikou. Ale věřím na to, že vše se děje, tak jak se má dít, a i proto jsem se teprve nedávno dozvěděla o zázraku jménem kokosový olej. Pro někoho je to už možná tak omílané téma, že Vás to ani nezaujme. Chtěla jsem Vám ale ukázat kokosák, který používám já, jelikož jsem si nekoupila známy kokosový olej od Purity Vision :)  , ale pátrala jsem po zdravých výživách a objevila tento:
Dovozcem do ČR je firma DMN company. Kupovala jsem si jej ze zvědavosti pro vyzkoušení, ale rozdíl v cenách mě přesvědčil si koupit větší balení, tudíž o objemu 500ml za skvělou cenu 149,- Olej je v plastové obalu, nahoře má umístěno kapátko, pro lepší manipulaci, já ho ovšem nevyužívám, a to z toho důvodu, že olej u mě doma má povětšinou pevné skupenství a nerada ohřívám plast. Takže jsem si olej rozdělila do malých skleněných nádobek a mám tak jednu na použití na zuby, jedno balení pro natírání na tělo a ve sklenici od jogurtu ho mám pro použití v kuchyni :)


Konkrétně jsem tedy začala používat kokosový olej v kuchyni na přípravu palačinek (prozatím na nic jiného :) a občas si dám lžičku do pusy, jelikož je všude psáno, jak je to zdravé :) ale moc mi to nechutná, takhle si dávkovat olej :) Jinak nikde na obalu jsem nenašla, že by byl panenský, ale pán v obchodě mi tvrdil, že je. 
Dále používám olej v koupelně večer po osprchování jako tělový olej tak, že jej rozetřu do ještě vlhké pokožky a nechám pár minutek vsáknout. Do vlasů jsem ho ještě nezkoušela. Jinak používám místo ústní vody. Po umytí zubů si naberu trošku a nechám rozpustit v ústech. Moc se mi to osvědčilo, osobně mi totiž vadí v ústech pachuť po zubní pastě nebo ústní vodě, nějak mě to dráždí. Po kokosovém oleji mám ráno úplně lepší pocit v ústech.
O využití kokosového oleje hezky vypráví  Tereza zde. Já jsem se o něm hodně dočetla zde.
A co Vy? :) Znáte, používáte? Dejte mi vědět Vaše zkušenosti ;)

2 komentáře:

  1. Cena je bezva! :))
    Já po něm teď ve zdravé výživě také pokukovala, ale ta cena se mi zdála vysoká na to, abych si ho koupila. Tak třeba, jak bude ve slevě, po něm sáhnu. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, ale že v porovnání s tím Purity Vision objemově vychází líp ne? :) Teda aspoň u nás za tu cenu těch 149,- za velké balení. Na internetu přímo na stránkách toho dovozce DNM company ho prodávají dokonce dráž, což nechápu :)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda za Vaše názory!