pátek 9. srpna 2013

Stěhování

Ahojte! Po dlouhé době (ale snad mě omlouvá, to že si jsem toho vědoma) přispívám na blog. A za to může to, o čem je můj dnešní článek...Tudíž stěhování!
Kdo z Vás se stěhoval 3x nebo víc za svůj dosavadní život? Já už jo, a nic příjemného to teda není :/ Ale i tohle patří k životu a má to smysl. Zároveň dobře vím, že mě to čeká ještě párkrát, a o to víc budu už snad připravená :) Proto mě napadlo, předat pár rad ke stěhování i Vám, postřehy z mých vlastních zkušeností :)

- shánějte si pár týdnů dopředu krabice, třeba u nás je těžké je sehnat, a obzvláště v létě, kdy se stěhuje hodně lidí
- třiďte věci - něco na vyhození (zrecyklování), na charitu, po rodině atd., je na to nejvhodnější doba ( a i s tím začněte z předstihem, pak v časovém presu, se Vám nebude chtít třídit a po přestěhování taky ne :)
- popište si nabalené krabice z více stran, ať je pak v tom množství rychleji poznáte
- snažte se soustředit se na balení a vědět víceméně, co jste kde balili, pak při zabydlování v novém, je často problém něco dohledat, a to Vám usnadní orientaci
- při balení mějte na mysli, že krabice se ve stěhovacím autě ukládají všelijak, krabice tedy raději balte uvnitř natěsno, ať v nich obsah nelítá a zbytečně se nepoškodí
- pokud máte v nábytku vyndávací police, vyndejte je, na 99% při stěhování popadají a můžou se pak těžko dávat zpátky
- dvířka skříní zajistěte, aby se neotevíraly
- obsah šuplíků nemusíte balit do krabic, stačí obalit šuplík neprůhledným materiálem, třeba kouskem lepenky a obmotat na těsno potravinovou folií
- oblečení můžete nabalit do velkých pytlů (40 a více litrů), které se prodávají jako pytle na odpadky
- na krabice s křehkými věcmi napište velkými "Křehké"
- cennosti a důležité papíry mějte u sebe, nebo je sami přestěhujte osobním autem, vyhnete se tak stresu z jejich ztráty
- myslete na stěhování i při nákupech jídla, snažte se spotřebovat, co půjde, ať zbytečně nestěhujete moc jídla, které se dá koupit všude
- snažte se dopotřebovávat i načatou drogerku, ať máte co nejmíň poloprázdných obalů na stěhování, které zbytečně zabírají místo

To je tak vše, co mě zatím napadá :) V příštím článku bude ještě pokračování, tak koho to zajímá, tak se tu opět zastavte :) 
Baj baj! :) 
M.

2 komentáře:

  1. Já využil krabice od TopObaly.cz. Dvouvrstvé (tyto: http://www.mojeobaly.cz/Kartonove-krabice-a-obaly/Dvouvrstva-vlnita-lepenka/), aby se předešlo zničení věcí.
    Vše dopadlo dobře. Ale upřímně, už bych se znovu raději nestěhoval :D

    Mojmír S.

    OdpovědětVymazat
  2. Nedávno jsme stěhovali kamaráda z Prahy do Liberce. Měl zabaleno v zabaleno v banánových krabicích zbytek ve folii, která se trhala  Asi měl tu nejlacinější a nejtenčí. Až budete stěhovat vy, sežeňte si pořádnou. http://www.ekobal.cz/obalovy-material/stretch-folie/rucni-prutazna-stretch-folie-flexlight---rucni.html

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda za Vaše názory!