pondělí 15. července 2013

Handmade nail polish corrector

Takhle jsem jednou objevila staré nevypatlané oční stíny od Avonu (ani se nedivím, byly na dvě věci fakt :)  a chtěla jsem je vyhodit. A pak mi přišla myšlenka obal z nich na něco využít... Malá nádobka s aplikátorem v podobě houbičky se tedy v mých rukách proměnila v korektor pro úpravy nehtů při lakování. Tedy, když přetáhnu, ať to mám čím odstranit :)
Stručný obrázkový návod:

Mé postřehy k "výrobě":
- nejdříve jsem z hrdla nádobky odstranila takovou tu sočástku, o kterou se při vytahování aplikátor otírá (takové to zúžení v té nádobce, nevím jak to líp popsat :) abych snadněji do nádobky nalila trochu odličovače, který rozpustí zbytky stínů, které byly v nádobce
- k vyprázdnění nádobky jsem použila tampónek na čištění uší a nejdříve odličovací mléko od Avonu, to bylo na toto ale slabé, pomohla až micelárka od Lirene
- snažte se nádobku opravu co nejlépe vyčistit a nezapomeňte i na ten houbičkový aplikátor
- po vyčištění nádobky a nalití odlakovače (raději méně než více) nasaďte zpátky tu "součástku" do hrdla nádobky, zasuňte aplikátor, zašroubujte a zkuste, zda nic nevytéká
- já jsem nalila toho odlakovače zbytečně moc a špatně se mi tam ten aplikátor s houbičkou do té nádobky strká
Snad jste z toho něco pochopili :) nebo alespoň vám to dalo podnět k tomu, že ne všechno je třeba hned vyhodit, ale dá se to jednoduše předělat na něco, co bude sloužit dále :)
Hezké tvoření vám přeju,
M.


4 komentáře:

Jsem ráda za Vaše názory!