pondělí 22. července 2013

Já trubka! Aneb zklamání dne...

Šla jsem dnes do zdravé výživy s tím, že omrknu hydrofilní odličovací oleje od Saloosu, koupím si sezamový olej a jablečný ocet. V obchodě jsem omrkávala, co od Saloosu mají a paní prodavačka mi k odličovacím olejům nabídla letáček, kde byly informace k rozdělení olejů podle typu pleti. Pro mou smíšenou až mastnou pleť se hodí Ylang-Ylang a tak jsem si ho vzala, neboť hezky jemně voněl. Pak jsem ještě přidala do košíku sezamový olej, který se hodí jak na vaření a i na pleť (nic z toho jsem zatím nezkoušela, jen jsem o tom četla :) Jablečný ocet, který jsem si také vzala, je dobrý na podporu zrychlení metabolismu, když se pije ráno na lačno a také je prý dobrý na vlasy. Tak uvidíme...
Doma mě ovšem čekalo nemilé překvapení, ale mohla jsem nadávat pouze sama sobě... V letáčku od Saloosu jsem se totiž dočetla, že tento olejíček na odličování sice neobsahuje konzervační a syntetické vonné látky, ale bohužel má v sobě  PEG-40 a laureth 4, což jsou syntetické látky :( Já trubka fakt, kdybych se aspoň v tom obchodě podívala na složení! Tak se šidí hloupé lidi, zkrátka věřila jsem Saloosu, že takové blbosti do svých věcí nepřidává :( 
Takže, kdo jste vysazení na chemii v kosmetice, tak bacha. Jinak komu tohle nevadí, tak si jej může pořídit, kvalita jinak bude myslím dobrá. Lahvička o obsahu 50ml mě stála 82Kč.


Ajsem zase tam, kde jsem byla, a musím hledat odličovací olej bez chemických přísad. Poradíte někdo nějaký? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za Vaše názory!