pondělí 11. listopadu 2013

Když se nedaří, co se dařit má...ale ve finále je to mňamka

Takhle jsem se jednou zlákala na výrobu domácí nutelly po tom, co jsem nad receptem na její domácí variantu pořád slintala (nad tímto). Jenže... v Americe mají zřejmě výkonnější mixéry, drtiče a nevím co ještě! Můj pokus lískové ořechy přetvořit na krém ztroskotal :) Nejdříve jsem ořechy pomlela a pak se je snažila rozmixovat, můj mixér to ale nebral... A teď co s tou hmotou že? Tak jsem tam přidávala tekutý kokosový olej, trochu agávového sirupu (jen trochu, protože jsem se bála, že výsledný produkt poletí do koše), hnědý cukr a kakao. A míchala a míchala... Pak si říkám, že to dám ztuhnout do ledničky. A pak přišel nápad! Nakrájela jsem do té hmoty ještě sušené brusinky a začala tvarovat šišky, něco jako bývají na poutích ty kokosové kmeny a tak... 
Na fotce to vypadá podivně, přiznávám :D Ale chutná skvěle, nejlíp s bílým jogurtem! Kousíček si nadrobím do jogurtu a je z toho skvělá svačina plná ořechů. Uchovávám už druhý týden v ledničce a nic tomu není, jen pomalu ubývá :)
Tak třeba Vás to inspiruje k výrobě něčeho podobného :) Mějte se! M.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za Vaše názory!