úterý 26. listopadu 2013

České zdravé tyčinky

Nevím, jak je to u Vás, ale u nás asi zrušili ty víkendové akce na určitý druh výrobků v Bille. O to více mě těší, že minulý víkend, když byla sleva na müesli, se mi podařilo ulovit dvě extra fajn tyčinky, o kterých jsem předtím neměla ani páru, že je tam prodávají.
Sáhla jsem konkrétně po těchhle dvou tyčinkách od české značky Simos, kterou jsem předtím vůbec neznala.

zdroj: zde 

Jako první jsem ochutnala tyčinku Caribic, což je směs strouhaného kokosu (60%), mandlí (10%), maltózového sirupu, jáhelných pukanců a včelího medu. Není v ní žádný přidaný rafinovaný cukr ani ztužené tuky a k tomu chutná skvěle! 
Druhá tyčinka, s názvem Staročeská, chutná taky dobře... Sušená jablíčka, ořechy, rozinky... A opět žádné přidané zbytečnosti, které našemu tělu ničím neprospívají.
Tyčinky mají hmotnost 30g a stojí od 15Kč výše. Dle mého názoru se oplatí je mít po ruce, když Vás honí mlsna. Beru je totiž za opravdu zdravé mlsání, jako sladkou tečku ke snídani, či k dopolední svačině.
Více se o firmě a jejich dalších výrobcích dočtete na stránkách www.simos.cz Mají tam všechno hezky popsané a vysvětlené, proč své výrobky dělají tak, jak dělají.

Mě osobně tyčinky zachutnaly, a co Vy? Už jste je někdy měli?
M.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za Vaše názory!