neděle 1. září 2013

2 jídla a 3 rajčata

Lepší název článku mě opravdu nenapadá při pohledu na fotografie mých dvou jídel, které bych Vám chtěla představit. Jsou to rychlovky na oběd či večeři a nebylo to opravdu schválně, že jsem si k jídlu naservírovala zrovna pokaždé 3 cherry rajčata :) 
1) Kuskusoto s kuřecím masem, paprikou a uzeným sýrem
Kuskus mi zbyl z předchozího dne a tak jsem ho použila do kuskusota :) Kuřecí maso jsem nakrájela na nudličky, osolila a opepřila a lehce obalila v kukuřičném škrobu (ani pořádně nevím proč, tak nějak mě to napadlo :) a osmahla na kokosovém oleji. Papriku jsem nijak tepelně neupravovala, jen nakrájela na drobné proužky. Jako sýr na dochucení celého kuskusota jsem použila uzené korbáčiky (a překvapilo mě, jak jsou dle údajů na obalu bohaté na bílkoviny). K tomu, aby se neřeklo, že je tam málo zeleniny, jsem si dala zmiňované tři rajčátka :) A oběd  byl parádní!

2) Celozrnné těstoviny se šunkou

Těstoviny určitě není třeba nijak představovat :) Každý má určitě své oblíbené variace všemožných druhů nudlí. Chtěla bych ovšem upozornit na parádní celozrnné spagetti z Lidlu, mají skvělou chuť i cenu :) Navrch jsem si dala jen tak natrhanou šunku a zauzenou kýtu (nijak neosmahnutou, jen tak, poslední dobou si takhle potraviny vychutnávám víc, než když jsou tepelně upravené) a navrch parmezán a krolewski sýr. K tomu ještě opět 3 rajčátka a kopa kečupu, která není na fotce, jelikož by pak fotka potřebovala detailnější popis, co se pod kečupem nacházelo :)

Jaká rychlá jídla máte rádi Vy? Hoďte inspiraci, té není nikdy dost :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za Vaše názory!