středa 29. května 2013

První food tip aneb co chroustám večer

Tuhle recenzi píšu jen tak tak na poslední chvíli, jelikož mi recenzovaný výrobek rychle dochází :)
Dneska bych Vám tedy ráda představila věc, ne až tolik známou (pokud nejste milovníky asijské kuchyně), a to řasu Nori. Je o jedna ze základních surovin pro výrobu sushi. Sama nejsem na toto odborník, jen vášnivá konzumentka proto Vás odkazuji zde, na web sushiqueen.cz, kde se dozvíte víc. Zde  najdete i zajímavá videa, jak se tyhle plátky z malinkatých kousků řasy vyrábí.


Víme už tedy, že řasa slouží k obalování rýže při přípravě sushi, Asiaté ji ovšem konzumují také jen tak k pivu, jako český člověk třeba čipsy. Je potřeba ovšem dávat pozor na to, že obsahuje vysoké množství jódu, proto by denní dávka měla být pouze jeden plátek řasy (tj. 2,5g).



Tohle balení, které mám doma obsahovalo 20 plátků. (Teď už je tam poslední jeden :) Ve složení je pouze 100% mořská řasa (takže žádné přidané konzervanty a jiné zbytečnosti). Je jen potřeba dávat pozor při skladování, aby byla řasa uchována v suchu. Pokud chcete vyzkoušet, kupte si raději menší balení, ať se Vám zbytečně nezkazí.
Řekla bych, že je to dietní potravina a jeden plátek na večer určitě  nezpůsobí žádnou katastrofu s postavou :) Alespoň takhle si to obhajuji, když si ji dávám :-D
Pokud by jste si ji chtěli pořídit doporučuji nějaký e-shop s osobním vyzvednutím, vyjde to asi nejlevněji. Mají ji také v Tescu, ale zbytečně předraženou ;)
Zkuste a kdyžtak napište, jak Vám chutnala :)
Mějte se!
M.

4 komentáře:

  1. Přesně tuhle jsme měli doma když jsme poprvé zkoušli dělat suši sami!:D
    Ale byla výborná:)

    OdpovědětVymazat
  2. normálka se stydím :) sushi jsem ještě nejedla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v pohodě :) já loni poprvé, ale od té doby už asi 8 krát :D jak mi to zachutnalo :)

      Vymazat

Jsem ráda za Vaše názory!