pondělí 27. května 2013

Moje Lavera premiéra


Do Česka dorazila vlna boxů plných kosmetiky. Kterou ženskou by nebavilo dostat měsíčně do schránky balík plný překvapení. Také jsem nad tím jednu chvíli uvažovala, ale zachovala jsem chladnou mysl v tomhle směru, ovšem podlehla jsem jinde :) Jelikož se pomalu přesměrovávám na přírodní kosmetiku a zároveň mamka potřebovala nutně nějaký noční krém na oční okolí, tak jsem začala pátrat po netu. Rozhodla jsem se pro značku Lavera, a jelikož jsem motivovaná cenou, porovnával jsem a porovnávala a ve finále mě nejlevněji vyšel nákup na e-shopu www.dulinka.cz (bohužel teď mají sekci Lavera v rekonstrukci, tak je sortiment značně omezený, ale má se opět doplňovat). Pak jsem už čekala netrpělivě na zásilku. Přestože jsem věděla, co bude uvnitř i tak jsem měla radost a překvapení. K nákupu mi přiložili 4ks vzorečků pleťových krému, což se mi šiklo J Co jsem si tedy do mého „Lavera boxu“ namíchala:

Na obrázku vidíte téměř celý obsah mé objednávky, chybí totiž řasenka, tu jsem při focení opomenula.

Ohodnotit zatím můžu jen zmiňovaný oční krém, který primárně testuje maminka, ale otestovala jsem taky (FACES MY AGE Regenerační noční krém Bílý čaj-Karanja olej 30ml). Můžu tedy říct, co se mu nedá odepřít, že voní krásně, má příjemnou texturu na roztírání a obal je s praktickou pumpičkou. Obsah má 30ml, což zatím vidím spíše jako nevýhodu, protože mám obavy, že nevydrží moc dlouho. (Časem pak napíšu, za jak dlouho ho mamka při každodenní používání vypotřebovala).
Další odzkoušenou věcí je tyčinka pro zklidnění a korekci pupínků (FACES 2v1 korekční a hojící ošetření Bio Máta a zinek 10,5ml). Netrápí mě akné ani nikdy netrápilo, ale občas se mi zanítí pleť, tak jsem se rozhodla si takové „zklidňovátko a maskovátko“ pořídit J Tyčinka má na jedné straně praktický roll-on, který je musím říct na bolavé pupínky perfektní. Když gel nanesu večer po očištění pleti, ráno už jsou známky po zanícení minimálně. Pokud se vyskytne „problém“ v průběhu dne, druhá korekční část s aplikátorem přijde vhod. O tohoto se investice určitě vyplatila.

Další věci z fotky jsem zatím neotestovala, jelikož dopotřebovávám z klasické kosmetiky. Takže příští recenze na Laveru budou na Basis Sensitiv Hydratační krém Q10 50ml, Basis Sensitiv Zubní pasta 75ml, Basis Sensitiv Balzám na rty 4,5g a řasenka Trend Sensitiv řasenka zesilující 01 černá 6,5ml.
V balíčku jsem objevila ještě 4 vzorečky a to konkrétně po dvou na 24hodinový hydratační krém Růže a makadamový ořech a Faces my age Krém denní omlazující.

Oba dva krémy ze vzorečků voněly opět božský, a ten úžasný pocit na pleti. No nejraději bych měla alespoň jeden z nich v plném balení hned doma :) Parádní je, že stačí si dát na pleť malinké množství a krém se krásně dá rozetřít.
Ve finále bych tedy řekla, že krémy mi vyhovují a korekční tyčinka je fajn vychytávkou. Oplatí se hledat na internetu a porovnávat ceny a pokud máte možnost ušetřit na poštovném při osobním převzetí objednávky, určitě bych neváhala a některý z Lavera výrobků odzkoušela. Dají se v omezeném sortimentu koupit i v DMku, ale ceny jsou tam vyšší. Teď aktuálně vím akorát, že v kupóncích za 50b mají slevu na Lavera deo roll-on, takže uvažuji že vyzkouším i toto.
Mějte se!
M.

P.S. Pokud je někdo z Vás vegan, mělo by Vás potěšit, že většina výrobků od Lavery nese označení "Vegan". Také bych Vás ráda přesměrovala na blog www.efils.blog.cz o hubnutí a vegan receptech. Tak určitě pro inspiraci mrkněte i tam :) Pa!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za Vaše názory!